Veelgestelde vragen

Waar kunnen we u mee van dienst zijn?

Zoekt u een bepaalde titel? Wilt u weten wanneer de bestelling aankomt? Op deze pagina staan de antwoorden op de meest gestelde vragen.

Bestellen

Ik kan een spel niet vinden in de webshop. Is deze te bestellen?

Wellicht is het spel wat u zoekt gewoon te bestellen! Neem vooral contact met ons op zodat we dit kunnen uitzoeken.

Hoe herken ik of een product op voorraad is?

Als u een product aanklikt zal meteen toonbaar zijn of deze beschikbaar is en hoeveel er eventueel hier nog van op voorraad zijn.

Is een bestelling in te laten pakken als cadeau?

Tuurlijk! Hoe leuk is het om een spel cadeau te geven. Bij de bestelling kan aangevinkt worden of hij als cadeau ingepakt moet worden ja of nee.

Hoe kan ik mijn factuur zien?

Nadat een bestelling geplaats en verwerkt is zal deze zichtbaar worden op je account pagina. Indien er geen account aangemaakt wordt zal deze via de mail gestuurd worden.

Zijn uitverkochte producten te bestellen?

Dat zullen we even bij onze leverancier moeten checken, neem ook hiervoor zeker contact met ons op.

Betalen

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Bij ons kunt u via iDEAL, creditcard, SOFORT Banking en Paypal. Alle betalingen worden geregeld via Mollie.

Kan ik achteraf betalen?

Helaas bieden wie deze optie nog niet.

Verzenden

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

We streven ernaar om de bestelling uiterlijk 1 dag na bestelling voor u te versturen, met uitzondering van feestdagen. Tijdens het afreken proces kunt u zelf kiezen om voor een pakketpunt of thuis levering te gaan. De vervoerder rekent een maximale levertijd van 10 werkdagen.

Bestellingen met een pre-order:

Als er een bestelling is geplaats waar een eventuele pre-order bij zou zitten staat er bij het product wanneer deze verwacht uit te gaan komen. Zodra deze binnen zijn versturen we de volledige bestelling. U krijgt dan een mailtje met de Track & Trace code zodat het pakket altijd te volgen is.

Wat bedragen de verzendkosten?

De verzendkosten verschillen behoorlijk per land, vervoerder en of u ervoor kiest deze naar een pakketpunt te laten gaan of deze thuis te laten bezorgen. De juiste verzendkosten worden zichtbaar in de winkelmand op de afrekenpagina. Deze staan overigens ook op onze verzendkosten pagina.

Hoe weet ik of een bestelling correct bij ons is binnengekomen?

Na het plaatsen van een bestelling zal er een automatisch mailtje binnen komen op het mail adres wat u heeft ingegeven. Mail niet ontvangen? Check voor de zekerheid even de spambox of neem contact met ons hierover op.

Leveren

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

We streven ernaar om de bestelling uiterlijk 1 dag na bestelling voor je te versturen, met uitzondering van feestdagen. Tijdens het afreken proces kun je zelf kiezen om voor een pakketpunt of thuis levering te gaan. De vervoerder rekent een maximale levertijd van 10 werkdagen.

Bestellingen met een pre-order:

Als er een bestelling is geplaats waar een eventuele pre-order bij zou zitten staat er bij het product wanneer deze verwacht uit te gaan komen. Zodra deze binnen zijn versturen we de volledige bestelling. U krijgt dan een mailtje met de Track & Trace code zodat het pakket altijd te volgen is.

Door welk bedrijf wordt mijn pakket bezorgd?

Bestellingen worden (via Sendcloud) verzonden via DHL of PostNL. De vervoerders bezorgen van maandag tot en met zaterdag. Bij eventuele vertragingen vanuit de vervoerders is dit voor ons helaas overmacht. De vervoerders rekenen een maximale levertijd van 10 werkdagen.

Is het mogelijk mijn bestelling op een ander adres te laten bezorgen?

Dat kan zeker! Bij het plaatsen van de bestelling zal er een optie verschijnen om uw bestelling bij een ander adres te laten bezorgen.

Kan ik mijn bestelstatus zien?

Uiteraard! De status van uw bestelling is te zien op uw accountpagina. U krijgt automatisch een mailtje waar de Track & Trace code in zal zitten. Heeft u nog geen mailtje ontvangen? Kijk dan even in de spambox.

Wat gebeurd er met mijn pakketje als ik niet thuis ben?

Als u niet thuis bent op het moment van bezorgen, zal de vervoerder het pakket proberen af te leveren bij één van de (directe) buren. Als uw pakketje ook niet bij de buren bezorgd kan worden zal de vervoerder het pakket naar het dichtsbijzijnde pakketpunt brengen. Daar kunt u het pakket afhalen vanaf de volgende werkdag tot één week daarna met de barcode en je legitimatie. Via de Track & Trace code ziet u waar u het pakket kunt ophalen.

Ik vermoed dat mijn pakketje kwijt is. Wat moet ik nu doen?

Allereerst is dat niet fijn! Helaas is een vertraging bij een vervoerder overmacht en kunnen wij hier niks aan doen/veranderen. De vervoerders rekenen een maximale levertijd van 10 werkdagen. Denkt u dat uw pakketje kwijt is? Neem dan even contact met ons op. Wij zullen u helpen!

Retourneren

Wanneer kan ik mijn bestelling retourneren?

Gratis retourneren geldt alleen voor bestellingen die binnen Nederland verzonden zijn. Je kunt het artikel binnen 28 dagen retourneren (het zichttermijn start de dag na het ontvangst van je bestelling). Je kunt artikelen alleen retourneren wanneer ze ongeopend zijn. Stuur de producten altijd goed ingepakt terug in de originele verpakking en met daarin de originele pakbon. Gepersonaliseerde producten mogen niet geretourneerd worden. Zie onze algemene voorwaarden en retourbeleid.

Is retourneren gratis?

Ja, retourneren binnen Nederland is gratis. Voor België geldt een eigen bijdrage voor het retour sturen van producten. Buiten Nederland en België is retourneren voor eigen rekening.

Hoe werkt het retourneren binnen Nederland en België?

Retourneren is heel eenvoudig. U kunt dit helemaal zelf regelen via de mails die u van ons heeft ontvangen tijdens de verzending. Heeft u nog een vraag of lukt het niet? Geen probleem hoor, vraag ons om hulp.

Hoe werkt het retourneren vanuit de rest van de wereld?

Stuur ons een mail en laat ons weten welke producten u wilt retourneren. Retourneren buiten Nederland en België is voor eigen rekening. Wanneer we uw retour-pakketje in goede orde hebben ontvangen en het voldoet aan de retourvoorwaarden, storten we het bedrag binnen 7 werkdagen terug op uw rekening. De reeds betaalde verzendkosten van de ‘heenweg’ worden alleen vergoed als u de complete bestelling retourneert. Als u een deel van uw bestelling retourneert, worden de verzendkosten van de ‘heenweg’ niet vergoed.

Welk bedrag krijg ik terug en hoelang zal dit duren?

Zie hiervoor onze retourvoorwaarden.

Beschadigd

De producten in mijn pakket zijn beschadigd aangekomen. Wat nu?

Wij raden u aan de bestelde producten meteen bij ontvangst te checken op eventuele beschadigingen of gebreken. Is uw pakketje beschadigd bezorgd? Neem dan binnen 14 dagen contact met ons op, zodat we het zo snel mogelijk voor u kunnen oplossen!

Ik mis een onderdeel in mijn spel. Wat nu?

Dit is iets wat niemand wil en uiteraard ook niet de bedoeling! Als consument heeft u eenmalig recht op gratis vervanging van ontbrekende onderdelen, mits u dit bij ons aangeeft binnen één maand na de aankoop. Neem even contact met ons op, dan zorgen wij ervoor dat het missende onderdeel snel uw kant op zal komen